Hesap tablosu
| Ay | Brüt | Net | Kümülatif matrah | Son dilim | İşveren maliyeti |
|---|---|---|---|---|---|
| Ocak | ₺98.666,92 | ₺75.000,00 | ₺83.866,88 | %15 | ₺122.100,32 |
| Şubat | ₺98.666,94 | ₺75.000,00 | ₺167.733,78 | %15 | ₺122.100,34 |
| Mart | ₺103.247,51 | ₺75.000,00 | ₺255.494,16 | %20 | ₺127.768,79 |
| Nisan | ₺104.903,23 | ₺75.000,00 | ₺344.661,91 | %20 | ₺129.817,74 |
| Mayıs | ₺108.766,87 | ₺75.000,00 | ₺437.113,75 | %27 | ₺134.599,00 |
| Haziran | ₺115.087,01 | ₺75.000,00 | ₺534.937,71 | %27 | ₺142.420,17 |
| Temmuz | ₺114.554,42 | ₺75.000,00 | ₺632.308,97 | %27 | ₺141.761,10 |
| Ağustos | ₺112.796,67 | ₺75.000,00 | ₺728.186,14 | %27 | ₺139.585,88 |
| Eylül | ₺112.796,66 | ₺75.000,00 | ₺824.063,30 | %27 | ₺139.585,86 |
| Ekim | ₺112.796,66 | ₺75.000,00 | ₺919.940,46 | %27 | ₺139.585,86 |
| Kasım | ₺112.796,67 | ₺75.000,00 | ₺1.015.817,63 | %27 | ₺139.585,88 |
| Aralık | ₺112.796,66 | ₺75.000,00 | ₺1.111.694,79 | %27 | ₺139.585,86 |
Hesap yöntemi
Özel sektör bordrosu için çalışan primleri ve asgari ücret istisnası hesaplanır. Her ay önceki matrah taşınır. Ters hesap aynı aylık net hedefi sağlayan en düşük brütü arar. Standart teşviksiz işveren senaryosu kullanılır.
Kendi hesabını burada düzenle
Kaynaklar ve son kontrol
- GİB · 2026 ücret gelir vergisi tarifesi ↗
- ÇSGB · 2026 asgari ücret hesabı ↗
- SGK · 2026 prime esas kazanç sınırları ↗
- GİB · Damga vergisi oranı ↗
- GİB · Asgari ücret istisnası ↗
Sık sorulan sorular
Buradaki sonuç hangi koşullarda geçerli?
Özel sektör bordrosu için çalışan primleri ve asgari ücret istisnası hesaplanır. Her ay önceki matrah taşınır. Ters hesap aynı aylık net hedefi sağlayan en düşük brütü arar. Standart teşviksiz işveren senaryosu kullanılır.
Kendi tutarımı nerede hesaplayabilirim?
Bağlantıdaki hesaplayıcıdan kendi tutarını ve sözleşme bilgilerini girebilirsin.